Receptiediensten

Beveiligen is niet alleen noodzakelijk buiten kantooruren, ook tijdens uw aanwezigheid kan er noodzaak zijn om met beveiligen te beginnen bij de voordeur.

 

Door de inzet van receptiediensten kunt u op een professionele wijze zicht houden op de toegang, controle en aanwezigheid van medewerkers en bezoekers.

 

Uw bezoekers kunnen netjes ontvangen en geregistreerd worden ,zodat u op elk moment weet wie er op uw locatie is (geweest).

 

Onze receptiemedewerkers kunnen toegevoegde taken uitvoeren, zodat de uren die u als klant moet betalen zo nuttig mogelijk worden besteed. U kunt hierbij denken aan diverse toegevoegde taken zoals bedrijfshulpverlening, administratieve taken, zoals postverzorging, parkeerbeheer, agendabeheer, aanname telefoon, enzovoort.

Onze receptie medewerkers hebben wij onderverdeeld in receptie algemeen en receptie medewerkers plus. De plus -medewerker is ook een beveiligingsbeambte met bijvoorbeeld een AED en BHV certificaat.

ISO 9001 ISO 14001 ISO 45001 keurmerk beveiliging SBB erkend leerbedrijf